Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, April 11, 2010

Betulkah Ajaib??


"Miracle Flask" itulah namanya... Lately, produk ni punyalah on demand mcm pisang goreng panas. Apa yang bestnya aku sndri x tahu.. Sbb apa aku x tahu sbbnya aku x guna pun..lolx.... Tapi mama aku sdg dalam proses cuba try testing. Aku jadi pemerhati dululah buat masa ni.. Hehehe... Mari tengok apa sebenarnya yg ada dalam produk ini sehingga harganya mencecah ratusan ringgit..

  
Lepas tu, ini kelebihan yang ada dalam Miracle Flask .



 Sudah tahu kelebihan & kebaikan produk ini, rupa-rupanya masa mama aku beli terus daftar jadi ahli.. Siapa sangka suri rumah sepenuh masa boleh ada income. Walaupun xbyk tp still ada income sendiri.. X payah susah2 kerja di ofis... Hihii.. Bestkan.. Salut utk mama!  
~Tp aku yang handle akaun mama. hehe..

*jom sama2 cari side income jugak* sbb PTPTN sudah hantar surat cinta ke rumah tu..* :-)

Daftar Free! klik sini untuk mula
 (Sponsor ID = myvvip5452)

Mcmn mau buat?
To Be Cont... my next post----->

0 comments: